10 lumânări de aromoterapie care te pot face să te simți mai fericit și mai puțin stresat

Transforma-ti casa sau biroul un paradis fără stres cu aceste lumânări fabricate din uleiuri esențiale reale.

Parfumul poate avea un efect de înălțare atât asupra minții, cât și asupra corpului – aceasta este premisa din spatele aromoterapiei sau utilizarea esențelor naturale derivate din plante (uleiuri esențiale, de exemplu) pentru a vă îmbunătăți bunăstarea generală.

„Moleculele de arome sunt formate astfel încât să se potrivească în receptorii din creier care declanșează răspunsurile neuroendocrine care afectează starea noastră de spirit, energia sau reacțiile fiziologice”, explică Karin Parramore LAc, CH, autor al Aromaterapiei cu difuzoare de ulei esențial: pentru sănătatea și sănătatea zilnică. (Transformați-vă sănătatea cu 365 de zile de secrete de slăbire, sfaturi de sănătate și motivație – obțineți calendarul de Prevenire pentru 2018 și planificatorul pentru sănătate de astăzi!) ”

Unele uleiuri esențiale conțin compuși care mimează acțiunea hormonilor endogeni și stimulează producerea de glucocorticoizi, un tip de hormon steroid produs de glanda suprarenale, spune Parramore.” Glucocorticoizii sunt cunoscuți pentru a ajuta organismul să gestioneze stresul „, iar studiile arată ele au efecte antiinflamatorii asupra organismului. Pe măsură ce zilele devin mai scurte, dar mai ocupate  cine nu isi doreste sa mai scape putin e stres?

Uleiurile esentiale pot fi inhalate indirect printr-un difuzor (ca unul dintre cele 8 cele mai bune difuzoare de ulei esentiale) sau prin lumanare. Dar nu toate lumanarile parfumate sunt create egale: Aduceti un pic de sanatate si fericire in casa dumneavoastra cu una din aceste 10 lumanari artizanale cu uleiuri esentiale reale, nu parfumuri sintetice.

  1. Apasati de tensiuni psihice și fizice după o săptămână lungă de muncă? „Jasmine (denumirea botanică: Jasminum offinale) este oarecum sedativă sistemului nervos, astfel încât poate ajuta la reducerea anxietății și a tensiunii, inclusiv a tensiunii musculare”, spune Parramore. Această lumânare naturală produsă din ceară de soia cultivată în S.U.A. ar putea fi exact ceea ce aveți nevoie.                                                                                                                                                          
  2. Lumanarea Pure Peppermint                                                                                                     Pe măsură ce ziua devine mai întunecată mai devreme, devine mai greu să-ți părăsești casa caldă și confortabilă și să  mergi în sala de gimnastică. Dar un studiu clinic publicat în Jurnalul Societății Internaționale de Sport Nutriție susține avantajele uleiului de mentă (Mentha piperita) asupra respirației și a performanțelor de exercițiu, așa că încercați să aprindeți această lumânare înainte de următoarea sesiune de antrenament.                                                                                                                                                                    
  3. Agraria San Francisco –  Lumânare portocalie                                                              Dacă vă simțiți neliniștiți în legătură cu un proiect la locul de muncă sau altceva care se prefigurează la orizont, ridicați această suzetă parfumată. Portocaliu portocaliu (Citrus aurantium) este folosit ca un tratament de anxietate în unele țări, iar un studiu efectuat de Universitatea Shahrekord din Științe Medicale din Iran în 2011 a constatat că poate ajuta la reducerea anxietății la pacienții preoperatori care urmează să se supună operațiunilor minore.                                     
  4. Lumanare cu Lavanda pentru aromoterapie                                                         „Contrar opiniei populare, lavanda (Lavandula angustifolia) nu este sedativă, ci echilibrată”, spune Parramore. „Dacă există prea multă energie, ea va ajuta să va calmati, dar dacă este nevoie de energie, va va ajuta in egala masura, Secretul consta in starea dumnevaostra de spirit „.                                                               
  5. Qualitas Vetiver –  Lumânare de ceară de albine                                                     Vetiver (Chrysopogon zizanioides) este un tip de iarbă aromatică indigenă în India și are o tradiție îndelungată de a fi folosit în medicina ayurvedică pentru proprietățile calmante și liniștitoare. Acest studiu privind copiii cu ADHD sprijină aceste afirmații, deoarece a constatat că inhalarea uleiurilor esențiale de vetiver și lemnul de cedru a îmbunătățit tiparele creierului și simptomele ADHD ale participanților. Data viitoare când nu te poți concentra, luminează această lumânare de ceară de albine.                                                                                           
  6. Lumanarea Doamnei  Meyers Geranium Soy                                                        Încercați geranium pentru a evita simptomele PMS. „Geranium (Pelargonium graveolens) are o istorie lungă de utilizare în echilibrarea hormonilor la femei și funcționează ca un stimulent ușor pentru sistemul endocrin”, spune Parramore. Uleiul a fost demonstrat pentru a reduce unele dintre cele mai frecvente efecte ale iritabilitatii datorate menopauzei                                                       
  7.  Lumanarea cu aroma de lamaie                                                                                           Este aproape imposibil să fii în toane bune atunci când te simți rău la stomac. Dar un studiu pe 2014 privind femeile gravide (cele mai multe dintre ele fiind, din nefericire, bine familiarizate cu greața) a constatat că aroma de lamaie (citrus limon) are puterea de a ușura greața și vărsăturile – chiar și în mijlocul simptomelor.                                                                                                                                             
  8.  Lumânare cu aroama de trandafir de Damasc                                                                 Nu e nimic mai rău decât un somn proast. Dacă suferiți de nopți neliniștite si zbuciumate  atunci mirosul de trandafir de Damasc  (Rosa Damascene) vă poate ajuta să prindeți niște perioade de odihna de calitate: După administrarea trandafirului de Damasc prin aromoterapie  timp de trei nopți ulterioare, cercetătorii au constatat imbunatatirea  calitatatii  somnului la pacienții lor . Parramore adauga: „Rose este considerat un ulei” euforic „si poate da un sentiment de liniste si relaxare oricarui cadru, in cantitati mici.”         
  9. Energie Creativă  – Lavandă și Rozmarin                                                                                 A fost vorba de un test, un interviu sau o întâlnire mare? Cercetările studenților cu studii superioare au arătat că combo-ul proaspăt de grădină din rozmarin (Rosmarinus officinalis) și lavandă (Lavandula angustifolia) vă poate opri pulsul de la curse și vă poate reduce anxietatea înainte de a fi testat.              
  10. Eucalyptus Aromaterapie                                                                                                 Răceala obișnuită poate să vă scurgă cu adevărat energia, dar mirosul de eucalipt vă poate ajuta să vă salvați. „Eucaliptul (Eucalyptus globulus, Eucalyptus radiata și alte specii) este cunoscut în primul rând ca un ajutor pentru sistemul respirator și poate ajuta la deschiderea sinusurilor înfundate sau la mutarea congestiei în plămâni”, a spus Parramore. de o raceala sau gripa. „

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *